D:

chu chu

D:

chu chu

تمامی اکانت های اکس باکس وان دارای قابلیت به اشتراک گذاری بین دو نفر میباشند که بنام ظرفیت هوم و عادی شناخته میشوند.

 


ظرفیت هوم: پس از وارد کردن اکانت مربوطه و فعالسازی آن به عنوان ظرفیت هوم، شما میتوانید به روی پروفایل شخصی خود به انجام بازی بصورت آفلاین و یا آنلاین بپردازید. فایل های ذخیره، اچیومنت و ... به روی پروفایل شخصی شما ذخیره خواهند شد.




طریقه فعالسازی:

به روی کنترلر، دکمه ی اکس باکس را فشار دهید، در منوی ظاهر شده و در بالا سمت چپ عکس پروفایل را انتخاب کرده و  پایین add new را انتخاب کرده. در کادر باز شده آدرس ایمیل اکانت مورد نظر را وارد کنید و سپس پسورد اکانت هم وارد میکنید و تایید میکنید. در گام بعد no barriers را انتخاب کرده. اکانت به کنسول شما اضافه میشود . شما وارد اکانت شده در این قسمت به تنظیمات رفته و Personalization را انتخاب میکنید سپس گزینه My home Xbox را انتخاب میکنید. در این صفحه در قسمت پایین نوشته باید This isn't my home Xbox باشد. اگر نوشته Make this my home Xbox بود، در این صورت این گزینه را انتخاب کرده و اکانت را هوم کنید تا نوشته به This isn't my home Xbox تغییر کند. حالا از اکانت خارج شوید (ساین اوت کنید) وارد اکانت شخصی خودتان شوید و از قسمت Ready to install اقدام به دانلود بازی موردنظر و اجرای بازی در پروفایل خودتان کنید. دیگر لازم نیست وارد اکانت دیگر شوید.

 

 



ظرفیت عادی: پس از وارد کردن اکانت، شما برای دانلود و اجرا کردن بازیها باید به اینترنت متصل باشید و در اکانت مربوطه باشید. پس از اجرای بازی میتوانید به اکانت خودتان سوییچ کرده و به بازی کردن در اکانت شخصی خودتان بپردازید. فایل های ذخیره و اچیومنت ها همگی در پروفایل شخصی شما ذخیره میشوند

 



طریقه فعالسازی:

به روی کنترلر، دکمه ی اکس باکس را فشار دهید، در منوی ظاهر شده و در بالا سمت چپ عکس پروفایل را انتخاب کرده و  پایین add new را انتخاب کرده. در کادر باز شده آدرس ایمیل اکانت مورد نظر را وارد کنید و سپس پسورد اکانت هم وارد میکنید و تایید میکنید. حالا در اکانتی که وارد کرده اید بازی مربوطه را دانلود کنید و پس از اجرا به پروفایل شخصی خودتان سوییچ کرده و به بازی کردن بپردازید



قوانین: تمامی اکانت های دیجیتال فکتوری مانند سایر محصولات ما، کاملا معتبر و با استفاده از گیفت کارت های اکس باکس تهیه شده اند. هرگونه تلاش و اقدامی برای عوض کردن اطلاعات اکانت و یا تغییر ظرفیت اکانت ها با توجه به ظرفیتی که خریداری کرده اید موجب سلب دسترسی شما از اکانت و از ارائه هرگونه خدمات به شما معذور خواهیم بود.

  • ۹۷/۰۵/۲۵