D:

chu chu

D:

chu chu

یکی دیگر از راه های تهیه بازیهای اکس باکس وان علاوه بر خرید گیفت کارت و کدهای دیجیتال بازی از دیجیتال فکتوری، تهیه اکانت های ویژه با صرفه اقتصادی است. 

اکانت های کامل اکس باکس وان مثل هر اکانت دیگری عمل میکند و دارای نام کاربری، رمز عبور و ایمیل بازیابی است. علت نامگذاری اکانت به "کامل" این است که اکانت در اختیار کسی نبوده و تمام اطلاعات و ظرفیت های اکانت در اختیار شما قرار میگیرد.


از ویژگی های این اکانت ها قیمت بسیار مناسب، امکان تغییر تمامی اطلاعات و همچنین امکان به اشتراک گذاری آن با دوستتان میباشد. پس از وارد نمودن اکانت شما میتوانید به روی پروفایل اصلی خودتان به انجام بازی بپردازید. 




طرقه وارد کردن و فعال سازی اکانت: دکمه هوم به روی کنترلر اکس باکس را زده سپس از قسمت بالا سمت چپ اقدام به اضافه کردن اکانت جدید (add new account) کنید. پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور و اضافه شدن اکانت به کنسول، در حالی که در اکانت وارد شده هستید به قسمت تنظیمات رفته، سپس بعد از انتخاب گزینه Personalization در قسمت بعدی My home xbox را انتخاب کرده. در این صفحه نوشته ی مربوطه در پایین باید This isn't my home xbox باشد. این به این معنی است که اکانت در کنسول شما هوم شده است. بعد از این شما میتوانید از اکانت خارج شده، وارد اکانت خود شده و بازی را دانلود و استفاده کنید. 


توجه: اگر نوشته در قسمت My home Xbox بصورت Make this my home xbox بود باید این گزینه را انتخاب کرده و اکانت را هوم کنید.






مهم: تمامی اکانت ها با گارانتی عرضه میشوند و در صورت عوض نشدن اطلاعات، دارای ضمانت نسبت به مدت زمان خرید دارند.